annap

.

Publicerad 2013-12-06 00:42:00 i Allmänt,

i måndags skulle jag på jobb-intervju i sydney, på ett frozen yoghurt ställe. det hela började galant, jag åkte buss till junction varpå jag skulle ta en till. hoppade på 387 tralalalala, hurra vad allting kändes bra. 35 minuter senare insåg jag att det var 378 som skulle ta mig till rätt ställe. klev av och har nu hamnat på andra sidan stan. inte en människa i synfältet, nästa buss därifrån var om nån halvtimma. herre, där vandrade jag runt någonstans ihop om att hitta till intervjun eller åtminstone hem. för att göra den 3 timmar långa historien kort..hittade tillslut en buss, fick prata med tre olika informationsställen, en buss till och väl framme hade dom precis stängt. 
 
jag återvände till bondi där mina kära vänner hade en trevlig BBQkväll. 
 
 
min kamera försvann för ett tag. hittade därefter dom här oerhört trevliga bilderna. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela